Graficke usluge

Graficki dizajn nas svakodnevno okružuje te nam nenametljivo prenosi snažnu ciljanu poruku. Ta poruka je uvijek pomno promišljena, a mi je ponekad primimo potpuno podsvjesno. Veliki je dio marketinške strategije jer može stvoriti emocionalne veze s publikom. Mnogo toga oko nas je rezultat grafickog dizajna i to sve komunicira s nama, suptilno ili direktno. Od oslikanih vozila i jumbo plakata koje vidimo dok putujemo, preko trgovina raznovrsne ambalaže te marketinških materijala poput letaka, brošura, kataloga, vizitki, naljepnica pa sve do društvenih mreža i medija... Graficki dizajn izdvaja naš brend od ostalih, šalje snažnu poruku i budi razlicite emocije. Najcešce ukljucuje kombinaciju tipografije, ilustracije, fotografije i, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela odredena ideja ili poruka.

Važnost grafickog dizajna u marketingu

1. Predstavlja sam brend i daje mu osobnost
Kreativan dizajn logotipa i vizualni identitet tvrtke nezaobilazni su elementi poslovanja koji dovode kupce i ostavljaju pozitivan prvi dojam. Šansa Vas i Vašeg brenda za ostvarivanje prvog dojma traje samo 7 sekundi. Ljudi su vizualna bica, cak 90% informacija koje dopiru do našeg mozga su vizualnog karaktera. Stoga je prvi dojam izuzetno bitan. Kvalitetno odradeni vizuali koji predstavljaju Vašu tvrtku daju kredibilitet, pouzdanost i autenticnost Vašem brendu, a u ocima kupaca stvaraju percepciju profesionalnosti i povjerenja.

2. Izdvaja brend od konkurencije
Kako cete brzo pronaci Vaš omiljeni proizvod na policama ducana medu hrpom slicnih artikala? Po jedinstvenom dizajnu. Kako ce Vam neki novi proizvod „upasti u oko“? Odgovor je isti, jedinstvenim i kreativnim dizajnom. Bitno je vizualno se isticati medu srodnim konkurentskim proizvodima, na kreativan i oku ugodan nacin. Tako ce Vas vjerni kupci lakše pronaci, a zasigurno cete privuci i više novih kupaca.

3. Prenosi poruku koju želimo poslati
Svaka tvrtka ima neku poruku koju želi prenijeti svojim kupcima, a to može postici tako da se izdvoji od konkurenata i privuce tržište. Profesionalni dizajner ce pri stvaranju vizuala za tu poruku takoder sve prilagoditi Vašoj ciljnoj publici. Tako cete povecati profit i privuci kupce koji traže baš Vašu uslugu.Svaka tvrtka ima neku poruku koju želi prenijeti svojim kupcima, a to može postici tako da se izdvoji od konkurenata i privuce tržište. Profesionalni dizajner ce pri stvaranju vizuala za tu poruku takoder sve prilagoditi Vašoj ciljnoj publici. Tako cete povecati profit i privuci kupce koji traže baš Vašu uslugu.

Cilj grafickog dizajna je privlacenje pažnje, izazivanje emocija, isticanje od ostatka konkurencije i stvaranje prepoznatljivosti nekog brenda.


Investirajte u kvalitetan graficki dizajn i nemojte na tome štedjeti!