Izrada korporativnih materijala

Marketinški materijali obuhvacaju širok raspon digitalnih i tiskanih promo materijala koji se upotrebljavaju za promociju proizvoda ili usluga. Jednom definirani vizualni identitet tvrtke važno je dosljedno pratiti i graditi.

Tiskani papirnati materijali ujedno su jedan od povoljnijih nacina promoviranja i to pomocu sljedecih proizvoda:
poslovni dokumenti (memorandumi, posjetnice, kuverte, radni nalozi itd.)
sredstva promocije (letci, brošure, katalozi, prezentacijske mape, knjige itd.)

Svakako potrebni i nikako zanemarivi detalji brandinga su sljedeci:

• proizvodi i pakiranja (prepoznatljivost ambalaže)
• dizajn odjece (odjevni predmeti koje ce nositi Vaši zaposlenici
• dizajn interijera i eksterijera (reklamni proizvodi, dizajn ureda, oslikavanje izloga, procelja i sl
• oslikano i brendirano službeno vozilo




Cilj grafickog dizajna je privlacenje pažnje, izazivanje emocija, isticanje od ostatka konkurencije i stvaranje prepoznatljivosti nekog brenda.