Opci uvjeti poslovanja

Dizajn studio Ringeis d.o.o. (u daljnjem tekstu DSR)


Clanak 1.

Predmet Opcih uvjeta

1.1. Ovim Opcim uvjetima poslovanja (u daljnjem tekstu: Opci uvjeti) ureduju se odnosi izmedu trgovackog društva Dizajn studio Ringeis d.o.o. iz Zagreba, Svetoklarska 26 b (kao i svih njegovih poslovnica, u daljnjem tekstu: DSR) kao dobavljaca proizvoda i pružatelja usluga za koje DSR ima dodijeljena ovlaštenja ili druga odobrenja sukladno važecim propisima u Republici Hrvatskoj s jedne strane, a korisnika usluga te kupaca i narucitelja roba i usluga (u daljnjem tekstu: Klijent) s druge strane. Na sve medusobne odnose izmedu DSR i Klijenta koji nisu posebno uredeni ovim Opcim uvjetima primjenjivat ce se svi odgovarajuci propisi Republike Hrvatske koji budu na snazi na dan zaprimanja narudžbe ili zapocinjanja posla, odnosno nakon toga dana.


Clanak 2.

Usluge koje pruža DSR i razina kakvoce Usluga

2.1. DSR pruža Usluge iz svoga djelokruga poslovanja u skladu s pozitivnim zakonskim odredbama. Osnovne usluge koje DSR nudi svojim klijentima su: uvoz, izrada i veleprodaja promotivnih proizvoda, tisak te graficki i web dizajn.

2.2. DSR pruža Usluge iz svog djelokruga poslovanja sukladno zakonskim i podzakonskim aktima te ugovornim obvezama. DSR se obvezuje da ce na upit kupca, a prema svojim spoznajama, za sve proizvode koje proizvodi, proizvode koje dobavlja za kupca, kao i za svaku uslugu koju pruža dati detaljne i tocne informacije na tocan i nezavaravajuci nacin, razumljiv prosjecnom korisniku kao i uvjete pod kojima iste nudi.

2.3. DSR se obvezuje usluge iz svoga djelokruga poslovanja obavljati s najvecom pažnjom i u maniru dobrog poduzetnika, vodeci ponajprije racuna o sigurnosti osoblja, zadovoljstvu klijenata i održanju visokog standarda poslovanja.

2.4. Svi klijenti imaju pravo na jednak tretman, najbolju mogucu kvalitetu izvedbe te se svi klijenti tretiraju jednako bez obzira na obim i vrstu posla.


Clanak 3.

Uvjeti za korištenje usluga DSR

3.1. Korisnici Usluga DSRa mogu biti fizicke i pravne osobe.

3.2. Klijent ce u trenutku narudžbe ili ugovaranja posla dati na uvid DSRu ili ovlaštenoj osobi svoje podatke potrebne za sklapanje ugovora.

3.3. Klijent je suglasan da DSR provede provjeru Klijentovih osobnih podataka, identiteta, statusa i platežne sposobnosti pri nadležnim tijelima koja imaju pristup takvim podacima, a za koje imaju izricitu suglasnost Klijenta.

3.4. Svojom narudžbom, usmenim ili pismenom, Klijent (pravna ili fizicka osoba) daje svoju izricitu privolu DSR da može koristiti, upisivati i obradivati osobne podatke, ukljucujuci MBG i OIB za potrebe vlastitih evidencija. Klijent nadalje daje svoju privolu da DSR, sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, osobne podatke Klijenta proslijedi financijskim institucijama, bankama kreditorima odnosno agencijama za naplatu potraživanja, društvima registriranim za djelatnost provjere kreditne sposobnosti, operatorima javnih komunikacijskih usluga, pravnim ili fizickim osobama koje obavljaju djelatnost davanja obavijesti (informacija) i djelatnosti izdavanja javnih imenika Klijenta, operatorima usluga s dodanom vrijednosti a u svrhu ispunjenja zakonskih obveza, provjere platežne sposobnosti, smanjenja rizika od moguceg nastanka štete i zaštite interesa Klijenta i DSRa, te umanjenja buduceg duga.

3.5. Svojom narudžbom Klijent se obvezuje poštivati prava intelektualnog vlasništva. Ne odgovaramo i ne provjeravamo cije vlasništvo su dostavljene graficke pripreme. Za intelektualno vlasništvo nad dostavljenim rješenjima odgovoran je iskljucivo klijent.

3.6. Ponuda klijentu i interni proizvodni dokumenti sadrže : podatke o Klijentu (fizicka ili pravna osoba koja je potpisala Ugovor i platežno je odgovorna za korištene Usluge), podatke o objektu(ima ) na koje se ugovor odnosi, rokove placanja i druge relevantne podatke vezane za konkretnu narudžbu klijenta.

3.7. DSR se obvezuje za svaki proizvodi na koji se radi tisak izraditi digitalni probni otisak u PDF-u (ako isti nije klijent sam napravio). Digitalni probni otisak definira poziciju tiska, vizualno oblikovanje motiva i pregled boja. Klijent se citajuci ove opce uvjete upoznaje s tim da se nijanse boja ovisno od podloge tiska mogu razlikovati od zadanih, definiranih u nekom od standarda, na primjer Pantone karti boja. Takoder, digitalni probni otisak, obzirom da je predviden za promatranje na ekranu monitora, ne sadrži ispravan prikaz boja i služi samo za orijentaciju narucitelju. Ako kupac želi vidjeti originalne nijanse boja na proizvodu, prema njegovoj posebnoj narudžbi bit ce napravljen uzorak proizvoda i/ili otiska, a sve troškove izrade uzorka proizvoda snosi narucitelj.
Postojanost boje na podlozi ovisi o vrsti tiska, podlozi i vrsti boje koja se koristi. DSR se odrice bilo kakve odgovornosti vezano za postojanost boja na tiskovnoj podlozi. Klijenti koji to žele provjeriti, mogu naruciti probni otisak, provjeriti postojanost boje i nakon toga potvrditi izradu cjelokupne kolicine.


Clanak 4.

Obveza Klijenta o obavještavanju o promjeni podataka iz narudžbe

4.1. Ako su se promijenili podaci Tvrtke narucitelja prije kompletno završenog posla, klijent je obvezan obavijestiti DSR u pisanom obliku o tome, a svakako prije izdavanja racuna za isporucene proizvode i obavljene usluge.

4.2. Ako Klijent ne izvijesti DSR o promjeni osobnih ili identifikacijskih podataka u roku koji je predviden stavkom 1. ovoga clanka, te ako zbog takva propusta DSRove obavijesti ili druga prepiska ne može biti dostavljena Klijentu, smatrat ce se da je dostava valjano izvršena. Isto se odnosi i na racune i opomene za placanje koje ce DSR upucivati na posljednju dojavljenu adresu Klijenta.


Clanak 5.

Zaprimanje narudžbe i ugovaranje posla

5.1. Ugovaranje posla i narudžba klijenta

5.1.1. DSR ce narudžbu smatrati pravovaljanom ako je ista napravljena u pisanom obliku te poslana poštom, telefaxom ili putem E-maila. Kod usmenih narudžbi klijentu ce biti poslan E-mail s potvrdom narudžbe ili probnim otiskom u digitalnom obliku na koji klijent mora odgovoriti pozitivno kako bi potvrdio svoju narudžbu.  

5.1.2. Prava i obveze iz odnosa izmedu DSRa i Klijenta zapocinju u trenutku narudžbe klijenta i njegovom potvrdom prihvacanja ponude/predracuna DSR.
DSR je obvezan Klijentu prilikom sklapanja ugovora omoguciti uvid Opce uvjete, a potvrdom narudžbe i/ili probnog otiska u digitalnom obliku, Klijent potvrduje da se izricito slaže s Opcim uvjetima.

5.1.3. U slucaju da Klijent odustane od narudžbe za koju su napravljeni vec odredeni radovi ili su iskljucivo za potrebe toga klijenta naruceni proizvodi, klijent je dužan nadoknaditi nastalu štetu, a proizvode platiti u punoj ugovorenoj vrijednosti.

5.1.4. U slucaju sklapanja ugovora na daljinu DSR je obvezan poslati Klijentu pisanu ponudu, a klijent se pisanim putem izjasniti o prihvacanju iste.

5.1.5. Za obavljene poslove DSR je dužan klijentu ispostaviti racun. Klijentima može biti ponudena mogucnost dobivanja racuna i u elektronickom obliku u skladu s posebnim propisima (zasebno ili zajedno s ispisanim racunom).

5.2. Odbijanje sklapanja ugovora

5.2.1. DSR ima pravo ne prihvatiti narudžbu klijenta u sljedecim slucajevima:
a) kada se radi o narudžbi fizicke osobe, a za proizvode i usluge namijenjene pravnim osobama;
b) ako postoji osnovana sumnja da podaci o identitetu fizicke osobe Klijenta, pravnoj sposobnosti ili identitetu pravne osobe Klijenta, njezinoj platežnoj sposobnosti i nedostacima u ovlaštenju ili pravu na zastupanje, nisu tocni ili istiniti;
c) ako je protiv Klijenta pokrenut postupak stecaja, likvidacije ili preustroja ili ako Klijent postane nesposoban za placanje odnosno prezadužen odnosno ako postoji bilo kakvo dospjelo, a nepodmireno potraživanje DSRa po bilo kojoj osnovi prema Klijentu ili ako po razumnoj ocjeni DSRa Klijent ima kakve druge teškoce u pogledu svog poslovanja ili podmirenja obveza vjerovnicima, osim ako Klijent pruži DSRu odgovarajuce osiguranje za placanje Usluga ukljucujuci ali ne ogranicavajuci se na: predujam dovoljan za pokrice racuna za min. 80%vrijednosti posla ili usluge koja se ugovara, valjano bankovno jamstvo, prihvacanje ogranicenja korištenja usluge odredenog od strane DSRa, te ako je moguce;
d) ako postoji osnovana sumnja da je Klijent zloupotrebljavao, zloupotrebljava ili ima namjeru zloupotrebljavati Usluge koje pruža DSR ili ako omogucuje zloupotrebu ovih Usluga od strane trecih osoba;
e) ako Klijent nije uredno potvrdio svoju narudžbu ili ako je dao neupotrebljive podatke;
f) ako Klijent, prema razumnoj procjeni DSRa, nije u mogucnosti ispunjavati obveze prema DSR-u u odnosu na pojedinu uslugu odnosno pojedini posao i/ili uslugu za koji je zainteresiran, odnosno drugu odgovarajucu tražbinu za pojedinu DSRovu uslugu, posebno ako Klijent nece biti u mogucnosti ili nema namjeru podmiriti svoja buduca ili vec dospjela dugovanja za obavljene Usluge, niti je na zahtjev DSRa dostavio odgovarajuce osiguranje placanja navedeno u toc. c) ovog clanka .

5.3. Neizvršenje usluga

5.3.1. U slucaju da je uplacen avans a narudžba nije realizirana iz nekog od razloga iz tocke 5.2.1. a-f Klijent ima pravo u roku d 8 dana pismeno zatražiti povrat avansa uz uvjet da podmiri sve eventualne troškove nastale ovakvom narudžbom.


Clanak 6.

Predaja narucenih proizvoda i usluga klijentu

6.1. Ako nije drugacije dogovoreno, Kupac sam podiže narucen proizvod na lokaciji ili u poslovnici gdje u kojoj je proizvod i narucio.

6.2. Isporuka proizvoda ili usluge uslijedit ce u okviru roka ugovorenog s klijentom. .

6.3. DSR je dužan u duhu pozitivnih poslovnih odnosa ispuniti ugovorene rokove isporuke, ali ovim nije iskljuceno pomjeranja rokova isporuke u slucaju više sile (kašnjenje dostavnih službi, neuobicajeno duge carinske kontrole, prekid napajanja elektricnom energijom u tijeku proizvodnje, nenajavljeni inspekcijski pregledi, promjena stanja skladišta od strane dobavljaca u vremenu izmedu slanja ponude i konacne narudžbe i slicno). Kod kašnjenja s rokom isporuke u ovakvim slucajevima, povrat robe narucene sa skladišta van RH, kao i povrat robe s tiskom, nije moguc. .

6.4. Kupac nema pravo na naknadu bilo kakve štete s osnova produženja rokova isporuke. .

6.5. DSR je ovlašten izvršiti djelomicnu isporuku proizvoda odnosno usluge osim u slucaju da je posebnim pisanim sporazumom izmedu Kupca i Prodavatelja iskljucena djelomicna isporuka proizvoda odnosno usluge. .

6.6. Izricito je iskljuceno pravo Kupca na zahtjev za vracanje ili zamjenu za njega narucenih i/ili otisnutih proizvoda. .

6.7. Troškove dostave proizvoda odnosno usluga snosi Kupac. DSR nece snositi odgovornost ako isporuka nije mogla biti izvršena Kupcu zbog neistinitih podataka dostavljenih od strane Kupca. Rizik slucajne propasti stvari snosi DSR do trenutka preuzimanja proizvoda od strane Kupca, a od preuzimanja proizvoda od strane Kupca rizik slucajne propasti proizvoda prelazi na Kupca. .

6.8. U slucaju da se isporuka proizvoda ili izvršene usluge nije mogla izvršiti zbog razloga na strani Kupca odnosno u slucaju da Kupac u ugovorenom roku ne izvrši neposredno preuzimanje proizvoda odnosno izvršene usluge, a izvršio je cjelokupno placanje za proizvode odnosno izvršene usluge Kupac ce snositi troškove skladištenja proizvoda odnosno kasnije isporuke usluge, a koje troškove je Kupac obvezan podmiriti prije preuzimanja proizvoda odnosno prije preuzimanja izvršene usluge. .

6.9. DSR isporucuje proizvode i/ili usluge klijentu nakon završenih radova prema narudžbi klijenta ili ponudi prihvacenoj od strane klijenta. Svi proizvodi i usluge vlasništvo su DSRa sve dok nisu podmirena sva potraživanja prema dospjelim a neplacenim racunima koje je DSR izdao klijentu. Programska rješenja (software) koji je DSR ugradio u sustave su intelektualno vlasništvo DSRa bez obzir na stvarnog vlasnika opreme. DSR daje pravo besplatnog korištenja svoga intelektualnog vlasništva klijentu kod kojega je pojedino rješenje primijenjeno za vrijeme životnoga vijeka opreme uz uvjet neuplitanja trecih osoba i neprenošenja prava korištenja na osobe koje nisu vlasnici predmetnog rješenja. .

6.10. Klijent je obvezan robu i usluge koju je narucio primiti na korištenje te je koristiti u skladu za zakonom, podzakonskim aktima i opceprihvacenim društvenim i moralnim normama. .

6.11. DSR ne snosi nikakvu odgovornost za eventualne štete nastale Klijentu i/ili trecim osobama radi nestrucnoga ili nezakonitog korištenja isporucenih proizvoda, usluga i/ili programskih rješenja.


Clanak 7.

Cjenovni sustav i uvjeti placanja

7.1. Cjenovni sustav

7.1.1. Cjenovni sustav Usluga, kao i sve druge naknade na koje DSR ima pravo temeljem ovih Opcih uvjeta, utvrdene su DSRovim cjenikom koji bude na snazi u vrijeme izvodenja radova i/ili usluga ili u vrijeme sklapanja ugovora (u daljnjem tekstu: Cjenik). DSR je ovlašten mijenjati Cjenik te se obvezuje objaviti ga i uciniti dostupnim na uobicajen i pristupacan nacin. Cjenik ce biti dostupan svakom klijentu kao i sve informacije o dodatnim uslugama koje DSR nudi, te cijenama tih usluga.

7.1.2 Cijene koje se dostavljaju Kupcima ili interesentima odnosno koje su putem cjenika, web stranica ili na drugi nacin priopcene ili objavljenje nisu obvezujuce i DSR ih može promijeniti bez prethodne najave. Cijena navedena u ponudi koja sadrži sve bitne zakonske elemente ponude je obvezujuca 3 dana od dana izdavanja ponude dok za dobavljivost robe prema ponudi nema garancije ako to nije posebno ugovoreno. Cijene vrijede fco Zagreb, i na iste nije obracunat porez na dodanu vrijednost.

7.1.3 Ako cijene u ponudi obuhvacaju popuste na kupnju vece kolicine istog proizvoda odnosno usluge, takove cijene vrijede iskljucivo za u ponudi navedene proizvode odnosno usluge na koje se odnose i za ukupno navedenu kolicinu, a za svaku izmjenu potrebna je nova ponuda DSR-a.

7.1.4. Proizvodi kod kojih su cijene izražene u eurima, placaju se u kunama prema prodajnom tecaju RBA na dan izdavanja ponude ili racuna, uvecano za važecu stopu PDV-a.

7.2. Uvjeti placanja Usluga

7.2.1. DSR ispostavlja Klijentu racune za obavljene Usluge i naknade, s rokom dospijeca navedenim na racunu. Prigovori u pogledu iznosa iz racuna moraju se podnijeti DSRu u pisanom obliku u skladu s clankom 10. Opcih uvjeta. U suprotnom, smatra se da je Klijent prihvatio racun. Troškove svih provizija ustanova kod kojih se obavlja placanje racuna u potpunosti snosi Klijent. Klijent je obvezan platiti ukupan iznos troškova i dugovanja nastalih za vrijeme trajanja ugovornog odnosa, sve troškove izvedenih radova i usluga prema narudžbi i/ili prihvacenoj .

7.2.2. DSR je ovlašten uz prethodnu pisanu suglasnost i pisanu obavijest Klijentu prenijeti na banke kreditore kao i na ovlaštene agencije za naplatu potraživanja, pravo naplate racuna Klijenta. Ako primi pisanu obavijest od DSRa, Klijent je obvezan dospjeli iznos racuna za obavljene Usluge bez dodatne naknade platiti izravno bankama kreditorima odnosno agencijama za naplatu potraživanja u skladu sa zaprimljenom obavijesti. Radi omogucavanja prijenosa prava naplate bankama kreditorima odnosno agencijama za naplatu potraživanja, DSR je bankama kreditorima i agencijama za naplatu potraživanja ovlašten predati potrebne podatke.

7.2.3. Ako zbog propusta Klijenta identifikacijski podaci o Klijentu ili broj racuna ne budu ispravno uneseni u nalog za placanje, DSR ce smatrati da je potraživanje podmireno tek nakon što mu Klijent predoci tocne podatke, originalni nalog za placanje koji je ovjerila ustanova kod koje je placanje obavljeno i dokaz da se nalog za placanje odnosi na odgovarajuci racun. Na dospjela, a neplacena potraživanja od Klijenta, DSR ima pravo obracunati zakonsku zateznu kamatu.

7.3. Naplata neplacenih potraživanja

7.3.1. Ako Klijent nije podnio pisani prigovor iz clanka 10. ovih Opcih uvjeta i nije podmirio dospjelo dugovanje za obavljene usluge i / ili instaliranu opremu, DSR ce dostaviti Klijentu pisanu opomenu s upozorenjem da ce po isteku trideset (30) dana od dana dostavljanja Klijentu te opomene, ako se u tom roku ne podmiri ukupno dospjelo dugovanje, DSR poduzeti mjere i radnje za zaštitu svojih interesa.

7.3.2. Klijentima prema kojima DSR ima dospjelih a nepodmirenih potraživanja DSR zadržava pravu obustave svih isporuka, izvršenja usluga te davanja bilo kakve tehnicke podrške.

7.3.3. Obustava daljnjih aktivnosti prema klijentu nije uvjetovana vrstom duga nego se obustavljaju sve aktivnosti do podmirenja dugova i obveza.

7.3.4. DSR zadržava pravo obracunati Klijentu troškove Opomene sukladno važecem Cjeniku.

7.3.5. Ako Klijent ne podmiri dugovanje ni nakon isteka trideset (30) dana od dana privremene obustave isporuka usluga, opreme i podrške klijentu, DSR može trajno obustaviti isporuku usluga, opreme i podrške klijentu te raskinuti sve ugovorne odnose s klijentom u skladu s Opcim uvjetima poslovanja.

7.3.6. U slucaju podmirenja duga, DSR zadržava pravo obracunati Klijentu naknadu za ponovno uspostavljanje pojedine usluge ako to zahtjeva tehnološki proces, prema važecem Cjeniku. DSR zadržava diskreciono pravo u odluci o nastavku suradnje s klijentom opisanim u 7.3.5.

7.3.7. U slucaju pokretanja ovršnog postupka nad klijentom ili nastupa okolnosti iz 7.2.2. automatski prestaju vrijediti sve ugovorne obveze DSRa prema klijentu.


Clanak 8.

Smetnje pri realizaciji narudžbe, tehnicke i operativne mogucnosti DSRa

8.1. Klijenti prihvacanjem ovih Opcih uvjeta prihvacaju da DSR pruža Usluge unutar svojih tehnickih i operativnih mogucnosti. DSR se obvezuje prilikom dogovaranja posla obavijestiti Klijenta o eventualnim poteškocama pri realizaciji narucenog posla.

8.2. Ako zbog radnje Klijenta za koju on odgovara ili u njoj sudjeluje dode do neocekivanog produljenja izrade proizvoda ili izvršenja usluge, Klijent nece biti osloboden svoje obveze placanja troškova DSRu.

8.3. DSR nije obvezan platiti naknadu štete ako je razina kakvoce obavljenih usluga manja od propisane razine kakvoce usluge zbog objektivnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti niti izbjeci ili ukloniti (viša sila) ili su uvjetovani voljom ili postupcima klijenta. DSR takoder nece biti odgovoran za eventualnu štetu koja nastane tijekom uporabe proizvoda dobavljenih od DSRa, a koja bi mogla imati utjecaj na kakvocu Usluga kao i za bilo koju štetu ili izmaklu dobit Klijenta nastalu zbog korištenja proizvoda ili usluga DSR, osim ako prisilnim propisima Republike Hrvatske nije odredeno drugacije.


Clanak 9.

Podnošenje prigovora

9.1. Klijent koji je pravovremeno podnio prigovor na kakvocu obavljene Usluge može tražiti izvodenje naknadnih radova u svrhu zadovoljenja kriterija kakvoce a temeljem ovih Opcih uvjeta od DSRa ako se utvrdi da je kakvoca obavljene Usluge manja od kakvoce propisane važecim propisima u Republici Hrvatskoj i ovim Opcim uvjetima.

9.2. Pravovremenim prigovorom smatra se onaj koji je poslan u pismenom obliku i roku od 7 dana od dana primitka narucene robe i/ili usluge. Prigovor mora biti sastavljen na memorandumu Tvrtke narucitelja, potpisan od strane osobe koja je narucila proizvode i/ili usluge koji su predmet prigovora i sadržavati jasno obrazložen predmet prigovora.

9.3. U slucaju opravdanih prigovora DSR se obvezuje o svome trošku otkloniti sve nedostatke u najkracem mogucem roku te o tome pismeno obavijestiti Klijenta. Nepravovremeni i nepotpuni prigovori nece se uzimati u obzir. Ako se u toku rješavanja prigovora utvrdi da je isti bio neosnovan DSR zadržava pravo naplate utvrdivanja cinjenicnog stanja prema važecem cjeniku.

9.4. Prigovor mora sadržavati cinjenice i dokaze na kojima se temelji i mora biti sastavljen na propisanom obrascu u 9.2. DSR je obvezan u prvostupanjskom postupku dostaviti pisani odgovor o prigovoru u roku od najviše 15 dana od dana podnošenja prigovora.

9.5. Na pisani odgovor Klijent ima pravo podnijeti pritužbu (reklamaciju) u roku od 15 dana. Ako Klijent ne podnese pritužbu u ostavljenom roku, Povjerenstvo za pritužbe isti nece uzeti u razmatranje i odbacit ce ga kao nepravovremen.

9.6. Klijent, koji je podnio prigovor iz stavka 9.4. ovog clanka na iznos kojim je zadužen za proizvod i/ili pruženu uslugu placa do rješenja prigovora nesporni dio iznosa racuna za preuzete proizvode i/ili usluge.


Clanak 10.

Obveza DSRa o cuvanju podataka o klijentima

10.1. DSR ce prikupljati, obradivati i cuvati osobne i identifikacijske podatke o svojim Klijentima. DSR ce cuvati ove podatke u tajnosti te ce ih upotrebljavati samo za vlastite potrebe kao i za svrhe koju su u skladu sa zakonom te ovim Opcim uvjetima poslovanja.

10.2. DSR pridržava pravo Klijenta obavještavati o raznim akcijama te novim proizvodima i uslugama, kao i o aktualnim ponudama. Klijent može zabraniti takvo obavještavanje putem E-maila ili telefona.


Clanak 11.

Rješavanje sporova

11.1. Sporovi koji bi proizašli iz Ugovora, ukljucujuci sporove u pogledu tumacenja, primjene ili izvršenja ovih Opcih uvjeta, DSR i Klijent nastojat ce riješiti na prijateljski nacin. U slucaju spora Klijent može podnijeti prigovor Službi za korisnike DSR-a kao prvostupanjskom tijelu, a ako nije zadovoljan rješenjem istog u ostavljenom roku podnosi pritužbu (reklamaciju) Povjerenstvu za rješavanje prigovora korisnika (dalje u tekstu: Povjerenstvo) kao drugostupanjskom tijelu. Ako, medutim, ugovorne strane ne uspiju riješiti svoje sporove na opisani nacin, nadležni sud bit ce sud u Zagrebu.


Clanak 12.

Završne odredbe

12.1. Ovi Opci uvjeti ce se objaviti na Internetskim stranicama DSRa, sukladno važecim propisima u Republici Hrvatskoj te ce biti dostupni svim klijentima i pravnim i fizickim osobama koje to namjeravaju postati.

12.2. DSR ce objaviti i uciniti dostupnim sve izmjene i dopune ovih Opcih uvjeta na nacin sukladno stavku 18.1. ovog Clanka. dana njihove objave.


Clanak 13.

Važenje opcih uvjeta poslovanja

Opci uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom donošenja i poništavaju sve prethodne, a vrijede do opoziva ili do donošenja novih.

U primjeni od 22.04.2016.