Što je logotip i zašto je važan?
Logotip je temeljna identifikacija tvrtke ili proizvoda.
Može se sastojati od slova, grafike ili drugih kombinacija. U vecini slucajeva logotip, osim osnovne varijante u boji, može imati i pod-varijante u razlicitim kompozicijama i bojama (crna, inverzna, horizontalna kompozicija, vertikalna kompozicija, itd.).
Sve ove varijante smatramo jednim logotipom.
Prvi cilj logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što on oznacava (proizvod, uslugu, tvrtku, dogadaj, osobu, predmet ili ideju).
Krajnji cilj logotipa je njegov doprinos jacanju brenda što rezultira vecim uspjehom tvrtke.
Jednom definiran vizual mora se ponavljati i primjenjivati na svim reklamnim materijalima i proizvodima tvrtke (u svim formatima), kako bi ostao upamcen. Nauceni smo kupovati proizvode koje smo jednom vizualizirali i sada ih koristimo bez razmišljanja. Neki od brendova koriste ikone koje nam na prvi pogled govore o kojoj se tvrtki radi. Posebno je zanimljiva cinjenica kako naizgled beznacajni znak uz dobru marketinšku pricu stvara brend, budi emocije i jaca povjerenje.
Zakljucimo kako je najvažnija karakteristika logotipa da bude lako zapamcen te tehnicki primjenjiv u svakoj reklamnoj kampanji. Dizajn logotipa vrlo je odgovoran posao, s obzirom na to da rezultat tog procesa tvrtke koriste godinama ili cak desetljecima. Prema svemu navedenom, jasno je da je za takav posao najbolje angažirati grafickog dizajnera koji je za to specijaliziran. Vrlo cesta greška kod dizajna je nemogucnost adaptacije logotipa u svim situacijama, tiskara Ringeis Vam pruža uslugu izrade ili redizajna logotipa po visokim standardima, uz dostavu u svim formatima potrebnima za tisak, na svakom materijalu.
Zašto je važan vizualni identitet tvrtke?
Izrada vizualnog identiteta tvrtke temelj je za uspješno poslovanje. Kako bi tvrtka postigla svoje marketinške ciljeve, a time ujedno ostvarila profit i uspješnost svojih proizvoda ili usluga, dobar dizajn i izrada vizualnog identiteta kljucne su komponente za prepoznatljivost.
Nastup na današnjem tržištu bez kvalitetnog vizualnog identiteta jednak je dolasku na poslovnu veceru u neprimjerenoj kucnoj odjeci. Koliko god bili primijeceni dobrim idejama, uvijek cete ostati zapamceni po lošem prvom dojmu, a vjerujemo da to ne želite.
Kreiranje vizualnog identiteta nije lak posao, iako je danas zahvaljujuci novim tehnologijama, cijeli proces poprilicno olakšan. Kao i kod ostalih slicnih djelatnosti, za stvaranje pozitivnog prvog dojma potrebne su prvenstveno osobe s izuzetnom razinom kreativnosti.
Iz tog razloga, svojim klijentima pružamo profesionalnu izradu knjige grafickog standarda koja obuhvaca sve bitne elemente Vaše prezentacije u javnosti:
• konstrukcija logotipa i znaka
• primjena logotipa (negativ, gravura i slicno)
• raspon boja u pantone, cmyku
• primjena na poslovnoj dokumentaciji
• primjena na promotivnim proizvodima
Sve navedeno cini vizualni identitet Vaše tvrtke i pomaže u razvijanju vašeg brenda. Iskoristite sve moguce promotivne materijale, ovisno o budžetu kojim raspolažete.
Nudimo Vam uslugu dizajniranja i tiskanja svih vaših korporativnih materijala koji su individualno prilagodeni Vašem poslovanju.